komplicerat

Varför ska det alltid blåsa i luleå? Solen lyser iaf så jag antar att jag ska vara nöjd. Försöker plocka upp saker i denna oreda mer än så säger jag inte, det är ingen idé för det blir ändå aldrig klart. Jag hatar verkligen städa och hur man än gör så blir ändå aldrig den här lägenheten fräsch.. Jag vill flytta men jag vet inte vart. Helt ärligt har jag ingen aning vad jag vill med mitt liv. Det känns som jag skjuter alla människor som är mig nära långt långt bort. Jag vill bara var ensam, själv. Det är enklast så tror jag. Jag är så less på allt tjaffs, så less på att ens försöka med någon eller något. Om det inte duger får det helt enkelt vara. Skön insikt på ett vis men ibland känner jag mig förjävla tråkig...
Jag vet helt enkelt inte om jag är lycklig eller om jag låtsas vara det? Jag tror mitt problem är att jag känner efter alldeles för mycket och att jag innerst inte tror att jag någonsin kan vara lycklig. Att det inte går att ha det bra egentligen? Jag är alldeles för komplicerad för att ens förstå mig själv. Jag vet helt ärligt inte ens vad jag skriver just nu men det känns bra, som att jag var tvungen få skriva det bara. Helt förståligt om ni inte förstår nånting alltså!
Nu ska jag rycka upp mig
puss på er!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: