just live your life

Längesen sist va men det är bara för att jag jobbar alla dagar utom när jag har helt otroligt fina helger. De två senaste helgerna har varit så bra att jag kan leva på det resten av sommaren. Imorgon är jag faktiskt ledig. Samtidigt som jag hopppas på kanonväder och bara en ledig dag hade det varit bra med regn och rusk så min lägenhet skulle få en rejäl makeover, ser förjävligt ut och det är bara förnamnet..
Hittade lite bilder på min systemkamera som används allldeles för lite. Enda gången jag kommer ihåg att ta fram den är när jag träffar Leila eller när jag har lite att göra och ser den stå och samla åt sig damm i bokhyllan..

KOMMENTARER


Therese

Två snygga tjejoooooooooor!

2011-07-15 // 21:22:32
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: