sova gott

nu kryper jag ner i säng efter en effektiv dag. Har varit i skolan mellan 9-14 sen skynda jag mig hem till min tvättid. Har tvättat och hängt fem tvättar fram till kl 17.30 samtidigt som jag städade hela lägenheten och lagade mat. Sen begav jag mig iväg till gymmet och en timmes spincore. När jag gick hem därifrån kände jag mig sjukt avslappnad, helt underbar känsla. Spincore är verkligen jätteroligt. Jag trodde aldrig någonsin att jag skulle tycka någonting som kallas träning vara roligt men jag gillar det :). Visst känns det grymt jobbigt att ta sig dit men efteråt mår man faktiskt så himla bra så jag förstår folk som blir helt besatt av att träna. Dock finns det ingen risk i världen att jag skulle bli det ;p

När jag kom hem satte jag mig och stretcha framför halv åtta hos mig. Sen har jag unnat mig en lång skön dusch samt vikit tvätt till förbannelse. Dessutom har jag hunnit surra med therese i två timmar! :) Det jag egentligen vill komma framtill är att jag nu ska lägga mig i sängen framför ett avsnitt gossip girl och sen kommer jag sova jävligt gott :D


Imorgon fortsätter uppsatsskrivandet.
natti!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: