onsdag

sitter på biblan med sofie och arbetar hårt med c-uppsatsen. Dock känns det som att vi kört fast en del nu så nu dricker vi te och försöker få nån slags idé hur vi ska ta oss vidare :p

Är lite stolt över mig själv har nämligen somnat klockan ett, två nätter i rad nu och jag kan ärligt säga att det är väääldigt längesen sist. Jag minns inte ens när jag lagt mig så tidigt sist men jag är säker på att det är minst ett år sen. Igår städade jag dessutom bort julen innan jag begav mig i säng. Vet att jag borde gjort det för ett tag sen men jag har verkligen inte haft nån ork till det, jäkligt skönt att det är gjort iallafall :)

Ikväll ska jag nog iväg och träna, springa på bandet eller nåttt liknande sen beger jag mig till varvet och ett efterlängtat häng med Magda :)



Nåväl nu ska vi fortsätta
hejsvejs!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: