helgen

Vilken bra helg det har varit. På fredag blev vi bjudna på trerättersmiddag av pappa, sen spelade vi spel och tog det lugnt :). Först efter fyra styrde vi kosan mot sängen då hade jag, pappa och Kent suttit och lyssnat på massa 80-tals och 90-tals musik. Det finns verkligen så mycket bra låtar från då :)

Igår  var jag och träffade Therese, Jonas och Leila. Vi har blivit riktigt bra polare jag och Leila ;D hihi. Blev bjuden på oxfilé här hemma sen gick jag, Kent och Kim hem till Kent och spelade hans nya spel. Senare på kvällen kom Jonas och Therese förbi en sväng också innan de for hem till jokkmokk. När dom farit hem spelade vi lite tvspel och dataspel och först efter 3 på natten begav jag och Kim oss tillbaka till Långgatan.

Idag ska jag inte lyfta ett finger, kanske far förbi micke en sväng annars ska jag bara vänta på att få palt till middag, packa mina väskor och åka hem. Efter denna helg är jag utvilad och redo för en ny vecka. Det kan behövas nu när vi ska börja med c-uppsatsen, jag måste städa bort julen och träningen ska det verkligen sättas igång med.


NÅÅÅÅJA nu ska jag gå och banka vett i min lillebror! hehe ;p

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: