virus

alltså igårkväll när jag satt och surfa runt på lite bloggar drabbas plötsligt datorn av ett virus som gjorde att datorn blev helknasig. Mitt antivirusprogram vägrade dock att fatta det, efter ett tag gav jag helt enkelt upp. Idag ringde jag Vuollerims egna lilla datanisse nämligen Simon och frågade om råd. Han tyckte jag skulle googla det. Där hittade jag massvis med sidor om hur man ska ta bort det. Det lät rätt avancerat men jag tänkte vafan det här borde jag väl fixa. Hann inte just då eftersom jag skullle iväg och träna men sen när jag kommer hem och slår på datorn igen så har mitt antivirusprogram äntligen fattat att nått inte stod rätt till och lyckades få bort det. Tack för det. Jag har varit nervös hela dagen :p

Ikväll har jag varit på varvet till Magda och ätit räkor samt kollat film. Otroligt lugn kväll, någonting som jag verkligen behöver. Nu ska jag lägga mig i sängen och se några avsnittt gossip girl. Så jag har längtat!


Godnatt :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: