vänner

alltså vilken otroligt trevlig kväll det har varit. Har varit på sushibuffé med 7 gulliga tjejer. Efter det följde dom flesta med hit till mig, vi bunkrade upp med chips, vindruvor, cola, godis och fikabröd framför melodifestivalen sen snacka vi massa skit, lyssna på musik och spelade plump. Vid midnatt avvek Hanna och Evelina medan jag, Cissi och Sofie stannade kvar och har sen dess surrat om allt mellan himmel och jord. Har precis skjutsat hem tjejerna :) Jag har så oerhört fina vänner, det finns inget ont att säga om dom. Dom är helt enkelt perfekt i mina ögon! ♥

Nu ska jag krypa ner i sängen för imorgon måste jag verkligen ta tag i den där satans kompletteringen sen på kvällen hoppas jag att jag hinner kika förbi till Hanna och hennes nya boende. Det är så kul att Hanna är tillbaka, känns som att det lillla tomrum som funnits här i luleå nu är fyllt. Det känns så himla bra och roligt :)


godnatt på er!



loooooooooooove!


KOMMENTARER


Tack för ikväll min finaste vän. Va mysigt vi haft de;)

2011-02-13 // 04:58:18
Micaela

Ja, saknar er gör man ju allt! <3

2011-02-13 // 09:48:03
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: