såja

Bakat cupcakes med magda idag istället för att träna, var väl lite onödigt men gott och alltid lika trevligt :). Imorgon ska jag iallafall iväg på gymmet och springa på bandet med musik  i öronen, hääärligt! Ska försöka få med mig Elizabeth också så hon kan köra med mig bland alla maskiner och vikter ;)


PS.efter att ha sett några groteska bilder på mig cirkulera runt här på nätet (talat ej om vart) så tänkte jag bjuda på en bild från den 21/1 och hålla tummarna att jag inte förfallit så där mycket sen dess. Förlåt jag är utseendefixerad och mår dåligt att se fula bilder på mig själv. Alla kan inte vara lika stark och bra som er andra. Jag är ledsen.. Men jag är då åtminstone ärlig.

  

ett avsnitt gossip girl, sen sover jag.
natti!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: