rutin

varit på Sofies indoor walking pass idag efter skolan. Blev riktigt imponerad över hur mycket lättare det gick jämfört med tidigare gånger. Alltså ger all träning resultat :) Imorgon blir det crossfit, onsdag ska jag troligtvis springa på bandet. Har tänkt göra det i flera veckor nu men det kommer alltid nått emellan eller så kör jag något pass istället, vilket jag egentligen tycker passar mig bäst. Litar inte riktigt på att jag är nog uthållig då jag ska köra själv. Ett pass kan man ju liksom inte avbryta efter halva, det är bara köra på tillls det är klart. Dessutom går tiden alltid så sjukt fort på passen :). Det känns så himla bra att jag har börjat få in en rutin med träningen. Nu känns det självklart att träna minst 2-3 gånger i veckan och de gånger jag inte hinner känns det riktigt surt.

Nåväl nu har jag städat undan här hemma och ska ta och krypa ner i sängen strax så jag hinner kolla några avsnitt gossip girl innan det är dags att sova.



ha det bra

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: