PPPPPP

jaha då var den här dagen också förbi. Som vanligt har jag varit i skolan hela dagen lång. Hade tänkt köra spincore som jag alltid göra på torsdag men eftersom jag har en fruktansvärd träningsvärk sen crossfiten i tisdags så sköt jag fram det till imorgon, så imorgon efter skolan ska jag träna sen blir det en kväll hemma hos magda med lite räkor och mys. Hon har varit sjuk hela veckan så jag är lite nervös för att fara dit och bli smittad. Det skulle inte fungera att vara sjuk nu med allt som är i skolan. Hade tänkt städa idag när jag kom hem men så blev det inte. Det är virdigt här hemma, jag minns inte sist jag dammsög och dammtorka. Det luktar gammalt. Ska ta och plocka upp alla grejer från golvet iallafall så kanske jag lyckas med att snabb dammtorka och dammsuga imorgon innan helgen. Spiknykter blir det ihelgen dessutom med räkor och sushi på schemat. På söndag blir det en pluggdag då en komplettering från förra kursen ska vara inne på måndag.


Småkikar lite på petter på fyran just. Alltså han är fan snygg, klok och cool. Han skulle kunna få vara min kille. 
Amen vi höres, hej!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: