powernapa aldrig

det dummaste man kan göra är att lägga sig ner och vila när man är helt slut mitt på ljusa dagen eller precis efter middagen. Jag lär mig aldrig, sover i några timmar och sen är det omöjligt att somna när det är natt. Exakt mitt problem just nu. Jag är dessutom hungrig men orkar inte stiga upp ur sängen och trycka i mig en macka..
Imorgon ska jag läsa 14 artiklar och träna. Ställt klockan på åtta. Ska stiga upp sätta mig i soffan med en kopp te och vakna till liv framför en timme med vakna med the voice. Det var min plan iallafall men nu lär den väl gå och pipsvängen eftersom jag kommer vara dödstrött då och inte ta mig upp. Fööörlåt jag ska vara positiv nu. Längtar till crossfit imorgon, ska ta upp mig så det bara sjunger om det.
hej så länge och sov gott.

 





KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: