inspirationskällor

idag har vi suttit på skolan hela dagen, ungefär som allla andra dagar de senaste veckorna. Men imorgon ger vi upp redan vid lunch och jag åker norrut, till lilla Vuollerim. Idag har jag varit och tränat, spincore som har blivit lite till en standard på torsdagar. Det roliga med allt är att jag faktiskt redan börjat se resultat av min träning, kärlekshandtagen minskar sakta men säkert och ryggen är betydligt bättre. Heeeelt otroligt! Jag vill tacka två helt underbara vänner till att jag tagit tag i träningen och faktiskt fått det till en rutin, så tack Sofie och Magda, det är ni som inspirerat mig! :)

Nu ska jag ta tag i städning och packning så jag är allldeles jätteredo att åka direkt efter skolan.
hejdå!



 
och här har vi dom ♥


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: