hjärtansdag

idag är det alla hjärtansdag och jag hade inte kunnat bry mig mindre. Jag ska nog bara vara hemma, läsa textenheter, laga mat, städa, diska... Ha en jävligt tråkig dag helt enkel :p. Tänkte åka in till stan och köpa en ny duschslang då min gått sönder ihelgen men eftersom det är närmare -30 så är det nog lika bra att hålla sig inne. Min bil är nämligen inte allls förtjust i kyla. Ska försöka få på den gamla äckliga duschslangen som satt på när jag flyttade in och ta mig en dusch så jag känner mig lite fräschare. Få lite ny motivation helt enkelt.

Extra stor kram idag till alla mina hjärtan där ute, ni vet vilka ni är! ♥


 



KOMMENTARER


Angelina

Du, gå till Lulebo och säg att den gått sönder. Då får du en ny!

2011-02-15 // 08:36:29
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: