en helt vanlig onsdag

alltså i lördags tappade jag som sagt bort mitt visakort. Eller vänta nu, har jag alls berättat det? :p.. Hursomhelst så gjorde jag då det och på söndag när jag upptäckte detta skyndade jag mig såklart med att spärra det och beställa ett nytt. Jag har fortfarande inte fått det nya kortet vilket resulterat i att jag inte har kunnat  handla på hela veckan. Kylen börjar bli tom och jag vill ha färskt bröd och salllad. Håll tummarna för mig att jag får det imorgon, annars vet jag inte riktigt hur bra det kommer gå till helgen. På fredag åker jag till Vuollerim, ihelgen är det ju jokkmokks marknad och det känns som att man nästan måste dit en sväng. Egentligen så har väl aldrig jokkmokks marknad gett mig så mycket till glädje men någon gång ska väl vara den första? ;p

Idag har jag och Sofie varit på projektsplanseminarium med våran c-uppsats. Gick faktiskt riktigt bra, fick lite tips på hur vi ska gå vidare nu. Nu hade tänkt kila iväg och träna nu men jag är helt död. Det tar verkligen på krafterna att hålla på med uppsatsen. Magda talade nyss om för mig att det är okej att låta bli att träna när man är trött och slut. Har dessutom inte ätit nått än så det får bli lugnt idag, kanske tar en promenad lite senare men mer än så blir det nog inte. Imorgon är dock spincore bokad och den kommer jag inte missa! :)



ha en bra kväll allesammans :)




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: