bra vecka framför mig :)

imorgon kommer Kim och Simon hit och äter middag med mig. På fredag ska jag äta lunchbuffé på Waldorf med fina tjejer. Sen får jag hänga på stan med Therese, Jonas och världens sötaste bebis Leila :) På lördag startar jag dagen med hotellfrukost tillsammans med Magda och sen blir det nog ett vinglas eller två samt utgång.
Resten av veckan kommer nog bli helt underbar. Var och tränade idag dessutom så nu är jag förhoppningsvis igång igen efter en veckas vila. Skulle egentligen iväg till Åre ihelgen och få vara med Maria. Jag har verkligen tänkt fara ner till henne hur länge som helst. Det är verkligen någonting jag vill men det finns aldrig tid eller pengar till det. Nu när jag känner att jag skulle ha råd då är tiden knapp. C-uppsatsen är en riktig pain in the ass!! Tur jag har Sofie vid min sida och Marie och Lisa bakom ryggen annars hade jag gett upp för längesen.




Ha en bra kväll, nu ska jag se på big brother.
hejdå!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: