blöö

jag har kommit på att jag måste skaffa en iphone snart elller åtminstone en ny mobil med ett lätt sätt att få in bilder från mobilen till datorn. Jag gillar nämligen att fylla inläggen med bilder men eftersom jag är sämst att plocka med mig min systemkamera dit jag går och bilderna från mobilen är nästintill omöjliga att få in på datorn blir det bara bilder från webkameran för det mesta. Allltså bara bilder på mig, hade ju varit kul med nånting annat, vilket jag förstår. Dock har jag inga pengar just nu så jag har tänkt vänta tilll sommarn och hoppas på att rykterna om att iphone 5 kommer då stämmer. Håll ut tilll dess :)

Nu ska jag läsa några artiklar innan jag kryper ner i säng. Tror jag ska gå och dricka en c-vitamin och hålla tummarna för att inte influensan attackerar mig. Känns som att det finns en risk för det då i stort sett alla jag känner verkar ha drabbats.


Hooja! godnatt på er, hörs imorgon kanske :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: