Planer

Om bara några dagar är det julafton. Tiden går så sjukt fort! Jag hinner inte riktigt med men det känns bra ändå. Jag älskar när jag har planer inför framtiden. Samtidigt hatar jag att planera saker och ting. När man ska ses eller vad man ska göra, vill liksom inte boka upp mig på något om det dyker upp nå bättre eller om jag helt enkelt inte orkar göra det. Det värsta jag vet är när någon ställer in, därför ser jag själv till att aldrig hamna i en sån sits.

Idag har jag jobbat. Väl hemma tog jag min vanliga eftermiddagstupplur sen gick jag på stan och inhandlade de allra sista klapparna :)

På fredag beger jag mig mot byn. Ska bli sjukt roligt att få komma hem, var längesen jag var till byn. Dessutom kommer Maria hem, Therese ner och alla andra underbaringar är på plats. Tror inget annat än att hela helgen kommer vara tiopoängare rakt igenom. Det enda som saknas är väl Kent, hade varit kul om hela familjen kunde vara samlad när både jag och mamma faktiskt är ledig. Men vi har ju haft våran Weekend så det blir nog bra ändå. Sthlm på nyår med annsing och Pettan, kommer även det bli superbra :D


Nu vet ni, godnatt :)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: