Familjas

Imorgon kommer min familj hit sen åker vi vidare till Piteå gör en hel helg på hotell tillsammans. Det ska bli så himla kul och skönt att endast få umgås med hela min fina familj. Vi har alltid så kul tillsammans :). Det är sällan vi lyckas sammanstråla och göra nått tillsammans annars då alla har fullt upp med annat för det mesta. Ikväll har Pettan varit här och hjälpt mig pynta. Igår var Anna, Magda och Petra här då jag satte igång. Köpt en jättefin stor stjärna som passar perfekt i mitt stora fönster. Tråkigt nog lyser den rätt dåligt men jag har kompenserat det ned en ljusstake nedanför :). Sluppit ätit middag själv en enda gång denna vecka tack vare mina fina tjejer, vi är som en lite familj här, massa kärlek till dom. Nu ska jag städa undan lite här sen blir det packning och dusch innan jag slänger mig i säng.

Godnatt och ha en bra helg 💩


KOMMENTARER


marie

Fan vad snyggt du har kajso!! ska bli skoj att se din lägga :) hoppas ni har det bra i pite! puss

2011-12-02 // 20:48:01

Men ja snart måste vi ses. Vi kommer nog hem till juldansen om vi inte hinner ses före de. Vad mysig lägenhet du har. Mer bilder på den :D

2011-12-03 // 00:17:59
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: