Do it

Det går segt det här. Mest för att jag inte vet vad jag ska skriva eller snarare för att jag inte vill skriva det. Som vanligt snurrar det runt hundra tankar och scenarier i min lilla skalle. Vissa är vettiga, andra dumma eller omöjliga. Snart är det julafton och stämning är väl kanske inte på topp men jag försöker. Vi har faktiskt kokat knäck, försökt baka pepparkakor och bygga pepparkakshus men det blev bara att äta deg istället.

Igår var Kent och Kim här, vi julhandlade så nu är allt det i sin ordning. Första julen på många år som jag är ledig och jag är lite orolig för att jag kommer bli rastlös, ska planera in lite promenader och kanske hjälpa till med all mat för första gången nånsin? :p. På nyår hade jag hoppas på en tripp till huvudstaden med mina tjejer, verkar dock som att det bli är en fetbagning från deras håll så vi får väl se. Alla är vi väl fattiga så här års tyvärr.. Jag hoppas på nånting kul tills dess, jag känner mig sjukt rastlös redo för nånting nytt. Än har jag dock inte hittat någon som är redo för det tillsammans med mig. Men skam den som ger sig, snart så!

Nu ska jag göra nå vettigt innan några kära vänner kommer på besök.
Puss!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: