små lätta moln

krypt ner i min röda morgonrock då jag höll på att frysa ihjäl. Blev som mysigt. Sen har jag ätit en god lingongrova med viltost och kalkon. Nu blir det att krypa ner i sängen och försöka sova. Två dagars jobb kvar sen är jag ledig hela fyra dagar i sträck. Har inte hänt på mycket mycket länge och jag har ingen aning hur jag ska fördriva denna tiden. Hade väl egentligen velat hitta på nått kul men den som spar  han har. Blir nog en lugn tillställning skulle jag tro men det gör inte mig så mycket. Eventuellt vuollerim för tredje helgen i rad men har inte riktigt bestämt mig. Har ni något förslag så hör av er :)
Nu ska jag sova med en mindre sten på mina axlar, än är det inte tyngdlöst men betydligt lättare :)
sovgott

KOMMENTARER


Therese

JAAA KOM TILL VUOLLERIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-08-30 // 08:43:34

Kom förbi i sävast :D

2011-08-30 // 10:43:36
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: