reparerat

Efter mycket om och men fick jag äntligen mitt ljud på datorn att fungera igen. I fredags slutade det helt plötsligt att fungera eller det fungerade endast via mina externa högtalare då jag spelade via youtube. Spotify vägrade och skyllde på att mitt ljudkort var trasigt. Nu har jag suttit hela kvällen och försökt finna felet, ominstallerat, inaktiverat, aktiverat, uppdaterat och trodde ett tag att jag helt lyckats förstöra allt som hade med ljud och drivrutiner på min dator att göra men efter x antal omstartningar osv så funkar det. Vet inte riktigt vad jag gjorde men nånting gjorde då att det fungerade. Hela den här skitdatorn buggar ju för det mesta så jag är inte förvånad över nånting längre..
Blev dock inge diskande, tre dagars disk i en liten lägenhet utan diskmaskin är fan inte mysigt. Men det problemet tar jag imorgon för nu kryper jag ner i sängen och läser bok istället.
Sweet dreams!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: