och poängen är?

Vissa människor älskar att trycka ner andra. Säga just dom där orden som sårar någon eller får en att känna sig liten och dum. Omedvetet eller medvetet. Jag förstår dock inte poängen och jag hoppas aldrig att jag får någon att känna så. Det enda som dessa människor reflekterar är osäkerhet och missnöje. För mår inte jag bra känns det kanske lite bättre om fler mår lika jävla kasst eller kanske ännu sämre?
Jag tar sällan åt mig men jag blir alltid en aning fundersam över vad poängen med det hela är? Varför mår vissa människor bättre av detta? Det är så sinnes. Hooooja
Skakar av mig och går i säng. Tackar mina fina vänner för en underbar helg och ni andra kan dra åt helvete, hehe!
Godnatt :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: