Tråkig

jag vet att min blogg har blivit om det är möjligt än mer värdelös. Jag har ingen motivation till att komma på nått fyndigt att skriva. Jag hoppas det kommer så småningom men tills dess får ni nog stå ut med mina enformiga och liknande inlägg. Jag vet att alla handlar om att jag borde plugga och städa samt att jag haft en underbar helg. Och det vet ni ju vid det här laget redan så snart ska jag komma på nått nytt att komma med men idag får ni stå ut med en vanlig tråkig uppdatering. Jag är imponerad att ni fortfarande väntar på mig ;)


Slutpraktiken är påbörjad och det känns faktiskt jättebra, det här kommer jag fixa. Läkemedelsräkningen och omtentan i autonoma nervsystemets farmakologi är fixade. Imorgon examinerar vi c-uppsatsen och förhoppningsvis är det bara småfix att göra sen.




Nu ska jag sova så jag är pigg och glad imorgon.
puss på er!


KOMMENTARER


Lisa

Härligt att praktiken känns bra! Och att tentorna kan bockas av ;) Riktigt skönt! Vi får styra upp en lurre på sjukan här nån dag o uppdatera varandra =)

2011-04-09 // 10:44:37
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: