Om en månad

längesen jag skrev nått. Imorgon är det valborg det enda som är bestämt är grillning med världens bästa Hanna. Sen får vi se vart ödet tar oss, det kommer bli bra hursom det är jag rätt säker på.

Praktiken går riktigt bra, allt rullar på och idag har jag haft eget ansvar över en hel tresal och gjort allt som en sjuksköterska ska göra rondat, delat mediciner, dokumenterat, omvårdat, samtalat med både patienter och närstående, fixat transporter hem, ringt, svarat i telefon, sprungit som en dåre, knappt haft lunch och varit totalt färdig. Men kul har det varit och det är väl ändå huvudsaken. Jag känner verkligen hur rätt detta är för mig och är inte det underbart så säg.

Nu ska jag försöka ta mig igenom det sista här också, duggan ska jag sätta tänderna i nu och sen måste c-uppsatsen kompletteras klart. Dessutom är det tenta om en dryg vecka och det har jag inte ens kollat igenom. Som vanligt då men nu är det faktiskt bara en enda månad kvar sen kan jag förhoppningsvis kunna kalla mig sjuksköterska och inte kollla åt en enda studieuppgift på ett jävla bra tag :D


Nej nu ska jag städa och sen packa kappsäcken till imorgon då jag ska resa till sunderbyn, haha!
natti :)

 


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: