tjejkväll

igår gick det rätt bra med pluggandet så på kvällen tog jag paus och umgicks med en av mina bästa vänner, Alexandra :) Hon fixade mitt hår sen for vi hem till mig, drack vin, åt ost & kex samt kolla idol, surra och provade en ansiktsmask som skulle ta bort alla äckliga porer :p. Imorse fixa jag frukost åt henne sen kolla vi lite vakna med the voice innan hon gick, riktigt mysigt. Tror det är dags för mig att hitta en livskamrat snart, jag saknar det där lite. Men när man ha så bra vänner som jag har så räcker det rätt bra faktiskt :)

Nu ska jag fixa mig lite, sen  plugga och kanske ta mig till skolan och diskutera tentan med lite klasskamrater.
På lördag blir det nöjen förhoppningsvis.

pusshej


igår! :D
 

KOMMENTARER


ni var grymt snygga :D

2010-09-24 // 13:20:13
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: