plugga var det!

Igår blev det som sagt utgång i stan. Började hos Cissi med Linnea,Linnea och Levi. Cillan hade gjort fläskfile till mig när jag kom. Ringde dit Magda och Lina och sen hängde vi ihop resten av kvällen. Lyckades ta oss igenom vipen och slapp kön :D Letade sittplatser och hälsade på folk ett tag innan vi gav upp och intog max, sjukt gott :) Även fast vi fick sällskap som inte var särskilt trevligt :p Sen somna jag på magdas soffa. Nåhå det var en trevlig kväll och helg iaf :)

Nästa helg kommer jag nog hem till byn för att umgås med mormor och morfar lite som är uppe på besök :)
Nu ska jag plugga till tentan för imorgon klockan 9.00 är det dags. Håll en elller två tummar för mig



pyusss!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: