Kings and queens

 

alltså jaag gör allt annat än pluggar, men det är ju så det brukar vara för mig :p Ihelgen kommer jag dock ha panik!

Iaf så har jag blivit lite smått besatt av 30 seconds to mars. Jag kollade nämligen in vma 2010 på mtv här för någon dagens och blev lite småkär i sångaren Jared Leto. Jag har faktiskt aldrig tidigare förstått att han är sångare i bandet. Kim har länge lyssnat på dom och därmed jag också men aldrig så att jag har reflektera nånting över bandet fören nu. Dessutom är låten kings and queens helt underbar!

Idag googlade jag Jared Leto och upptäckte att han är riktigt gammal. Han fyller faktiskt 40 nästa år, shit alltså det här är nog den fräschaste 40 åringen jag någonsin sett. Jag hoppas min pojkvän kommer vara lika snygg när han är 40! ;)



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: