jepp!

det värsta jag vet är snåla människor, särskilt när det handlar om struntsummor. Jag är själv inte det minsta snål men jag kan bli riktigt tvär när det alltid är så att folk vill komma undan och aldrig kan erbjuda sig att betala. Det är verkligen det värsta jag vet och det handlar inte alls om pengarna det handlar om själva principen när man förväntar sig att andra ska betala för en än att det ska gå jämt ut åtminstone. Står den ena för en grej kan de andra faktiskt stå för de andra men alla tänker vi inte lika..

Nåja behövde skriva av mig, jag har så svårt att tala om det för för mig är det egentligen en självklarhet. Men nu lägger jag det åt sidan och lägger energi på annat, som en promenad med emil strax..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: