idioti

idag har jag varit och röstat, det har varit svårt att välja men jag valde den blåa sidan. Så ikväll får vi se hur det går, jag ska sitta och valvaka för mig själv.

Sen att sverigedemokraterna troligtvis kommer komma in i riksdagen är så sjukt. Allvarligt talat måste varenda jävel som rösta på dom har väldigt lågt IQ. Visst det finns en del punkter som är helt okej men att anse att de borde få vara med och styra sverige är utkorkat. Att tycka att varenda invandrare ska ut ur sverige är helt sinnessjukt. Ja vi behöver dom och att be folk som har bott här i stort sett hela sitt liv att lämna vårat land och deras nära och kära är bara jätteomänskligt. För det är så det skulle bli om de fick styra.
tänk vad mycket osmarta människor som bor i detta land.. Ärligt talat tror jag att dom flesta som stoltserar över att dom ska rösta på sverigedemokraterna bara vill vara tvärtemot och känner sig jättehäftiga som inte gör och tycker som alla andra.

Nu fick jag det sagt, nu blir det lite ensam mamma söker.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: