Hitta Nemo!

nu har jag pluggat klart för idag tror jag. Ska slå på hög musik och ta tag i städningen. Sen blir det nog kyckling till middag :)

Har suttit hela förmiddagen och försökt hittat ett klipp från tv4s småstjärnorna som gick för flera år sen, minns ni the beatles med killen som skakade huvudet så mycket att peruken flög av? Vi spelade in alla avsnitt. Det här var iallafall ett av mina favorit uppträdande och jag har kollat på det mer än en gång. Det jag vill komma fram till är att jag fick reda på att denna söta lilla kille som skakade av sig peruken är Nemo från kungarna av tylösand, så jäkla komiskt och ännu mer komiskt att jag fortfarande minns det samt hur han såg ut och han är verkligen sig lik. Synd att jag inte fann något klipp på internet så jag hade kunna lagt upp det här och nu.

Nåja för er som inte minns, toooooooooooooo bad.
Trevlig helg :)

KOMMENTARER


Therese

Hah, fan vad sjukt, kommer också ihåg det i småstjärnorna.. Twist and shout?

2010-09-24 // 21:09:37

haha ja precis :D

2010-09-25 // 01:45:24
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: