heads will roll

lyssnar på musik och tänker. Jag älskar hösten då kan man göra såhär, bara ligga inne och göra ingenting utan att ha dåligt samvete. På sommaren är jag aldrig sugen på det men på hösten är det typ det bästa jag vet.

Såg nyss på kungarna av tylösand, det var det mest pinsamma programmet jag någonsin sett. Hallllå hur kan man bete sig sådär?! Jag var alldeles chockad, men om dessa människor vill skämma  ut sig för resten av livet så är ju det deras val. Underhållning på hög nivå, annat kan man ju inte säga, osmarta männikskor. hehehe.

Fan vad jag är sugen på en ny bloggdesign, synd bara att jag inte fattar hur man gör det överhuvudtaget. Inte snyggt iaf :p



bjuder på en bra låt på det. Lyssnar ni alls nån gång?


night!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: