go blue

okej efter det här ska jag inte ens skriva nå mer om politik. Det är verkligen inte min grej men eftersom alla som röstat rött ser sig själva som så solidariska och godhjärtade tycker jag ni borde läsa detta inlägg som blondinbella skrivit, tänk om, tänk rätt! Och sluta snacka en massa skit.

Men jag vill verkligen understryka att jag absolut inte tycker det är något fel med att rösta rött. Alla partier och block har både fördelar och nackdelar med sina åsikter och allt handlar om att väga dem mot varandra. Alla tänker och tycker vi olika och det är väl ändå det demokrati handlar om, att vi ska få välja hur vi vill utan att bli kallade för osmarta, idioter, egoister osv..

Nu ska jag ta och plugga för på måndag är det tenta.
hejsvejs

KOMMENTARER


Hanna

Jag kan inte annat än hålla med dig! :)

2010-09-20 // 12:53:49
Anonym

Smart, verkligen.

2010-09-20 // 16:29:58
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: