en grej bara!

Bara för att man röstar blått betyder det inte att man bara tänker på sig själv och skiter i alla andra. Jag blir så less på sånt snack, klart som fan att alla partier tänker på sjuka, handikappade, arbetslösa osv. Bara för att man också tänker på de som arbetar och är friska betyder inte det att man helt och hållet skiter i resten. Jag tycker att det är fel att vissa ska tjäna mer på att leva på akassa än att ta ett jobb, klart som fan att man väljer akassa isf. Det är bara ett av många exempel som jag faktiskt tycker alliansen tänker på. Sen att de vill privatisera och sälja ut de mesta som staten äger tycker jag är lite oroväckande och jag har faktiskt varit jätte kluven i hur jag ska välja enda till in i det sista.

Men fortfarande så tror jag att det kommer bli fyra bra år och jag anser inte att nästan hälften av sveriges befolkning är omänskliga och egoistiska för det!



Nu ska jag sova.
godnatt


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: