20 september

haha vilken dag alltså! Jag har inte gjort ett dugg, jag förstår inte hur klockan helt plötsligt kan vara så mycket och jag har inte ens öppnat boken. Nu ska jag kolla igenom studiehandledningen och försöka strukturera upp resten av veckans pluggande. Håll en tumme eller två för mig :)

Har förresten glömt berätta vilken bra helg jag haft, det vart riktigt lyckat. Jag och Alex drack vin och sushi hemma hos mig sen drog vi vidare in till stan och cissi en sväng, ännu mer vindrickande och trevligt sällskap :) Strax innan 23 gick vi mot allstar, där blev det nån drink innan vi drog vidare ännu en gång. Träffade några killar som vi tog med oss till stuk, vi dansade och sprang runt lite där innan en liten efterfest här hemma hos mig. Hela min baccardi melon råka ta slut :P Sen såg vi på bert och åt rostade mackor innan vi stupade i säng efter klockan fem. Längesen jag hade så kul faktiskt! :)

Söndagen var chill om än lite bakis och lite ångest över kvällen som varit så var den riktigt mysigt. Härligt att slippa vara ensam en bakissöndag. Vi drog på porsö pizzeria för flottmat sen snoka vi lite facebook och låg i sängen och surrade om allt möjligt, först vid 16 blev jag lämnade ensam :p

Till helgen blir det kräftor i boden om jag lyckats plugga bort det mesta inför tentan, just nu ser det dock mörkt ut..
tjaao


 
 


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: