tid

Bra helg. Jag har alltid bra helger nuförtiden :) Igår gjorde jag och magda luleå och allstar osäkert. Helt galen kväll men jag hade riktigt roligt, allstar brukar va segt men igår var det bra. Sen att jag har fått träffa micaela ihelgen var helthelthelt lovely. Man inser inte hur mycket man saknar någon fören man ses igen och man påminns om hur grymt bra denna människa är :)

Tänk om man skulle ha mer tid och pengar, så mycket jag skulle göra då. Jag vill verkligen fara och hälsa på massa vänner neråt sverige men när ska jag lyckas med det? Never gonna happen så länge jag pluggar..



Nu ska jag sova så jag är pigg och kry till imorgonbitti
godnatt

KOMMENTARER


Micaela

Tack som fan för att du finns! Även om plånboken är tunn så vet du att du ALLTID har en plats i Örebro! <3

2010-10-18 // 19:36:58
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: