tung söndag

jag har ett problem,  jag är jättetrött, dåsig och slut i kroppen. Även fast inte halsen gör särskilt ont så känns det att jag  blivit sjuk. Jag hostar, dricker vatten och försöker vara så tyst som möjligt. Jag försöker kämpa mig igenom böcker och artiklar men håller hela tiden att falla in i sömn. Jag orkar inte ens hålla i boken. Men jag måste för imorgon ska jag vara kunnig för då ska jag och sofie ta tag i rapporten. Hålll tummarna för mig att jag piggnar på mig. Tackar gudarna för att jag inte är bakis iaf, verken huvudvärk elller illamående. Kan ju iofs bero på att jag tog det jävligt lugnt igår.

Nu ska jag hopppa in i duschen och äta nå rester sen fortsätter jag kämpa vidare.
BYYYEEE

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: