ser klart

jag behöver inte ens säga det längre, ni vet hur det går med pluggandet :p... Har iallafall tvättat väldigt mycket kläder idag och genomgått ett seminarie och fikat med tjejerna på förmiddagen. Nu tänkte jag lyssna på min veckans topp 10 och städa lite. Det går inte plugga när det är oreda hemma!


I övrigt mår jag bra om ni undrar. Halsen börjar bli bättre, jag har rett ut saker med människor som jag inte velat ha något orett med och det känns verkligen toppen. Ju äldre man blir desto klarare ser man på saker och man lär sig vilka människor som är värt att ha kvar i livet och vilka man helt enkelt inte orkar bry sig i längre. Även om det alltid är mycket tråkig när man tappar någon. Jag vet att jag är en bra vän, jag vet att mina vänner vet att jag bryr mig oerhört mycket i dem och de som inte orkar göra samma sak för mig får helt enkelt glida iväg.. Deras val men jag håller ingen kvar som inte vill.

Kommande helg kommer bli oerhört tråkig, jag är redan spyless på denna tenta fastän jag knappt börjat plugga, inte på riktigt iallafall. Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge? Jag blir nämligen ledig hela nästa vecka samt att de två helgerna framöver kommer troligtvis bli riktigt trevliga :D




See you!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: