jag bara är

idag satt jag och Sofie och prata om hur tråkig vi har blivit gällande bloggandet. När man var ung och dum var man inte rädd för att stå för hur man kände. Det spelade ingen roll att precis alla kunde läsa om när man mådde piss, när någon gjorde en ledsen eller arg, eller när man helt enkelt sprudlade av glädje. Nu har man blivit feg och rädd och bloggen har blivit svintråkig. Det är bra att man förstått att vissa grejer bör man nog hålla för sig själv, saker man känner för stunden liksom. Det har hänt väldigt många gånger att jag skrivit något jättepersonligt och sen placerat det i utkasten. Jag älskar att skriva av mig, det får en att rensa tankarna och se saker klarare. Kanske dags att köpa en dagbok?

Jag ska försöka dela med mig mer, jag vet att jag har blivit jättetråkig. Men just nu finns det inte så mycket att dela med sig av. Jag mår verken piss eller är sprudlande glad. Jag bara är förtillfället och det duger mer än väl just nu :)

Försökt hitta ny musik tilll min topp tio. En bonus låt här nedan som inte finns på spotify. Alltså det ligger tungt arbete i det här, men jag gillar det :D
Sängen och lite serier nu..

sovgott


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: