bröder

idag var en betydligt bättre dag. Jag och Sofie har verkligen haft en toppen dag, pluggandet har aldrig rullat på såhär bra någonsin. Vilket var otroligt tacksamt med tanke på att den här kursen är så sinnessjukt tråkig. Ett halvår till slutpraktik. SINNEEEEEEEEEEEEEEEES! :D
Nu ska jag snart se paradise hotel, sen ta en dusch innan jag slänger mig i sängen. Ska försöka sova bort min stackars härjade hals.. När ska den börja fungera normalt igen? Har krånglat i 1,5 år nu. 17 november ska en ny spirometri göras så då får vi se vad den visar.


 

Kom att tänka på dom här två underbara människorna igår. Och idag hörde en av sig och hörde hur jag mådde. Jag tycker synd om er som inte har en bror, eller alla er som inte har mina bröder. Dom är lätt de bästa jag vet, ni får mig alltid att må bra. ♥



KOMMENTARER


Bilderna var ju inte sparade på "lagret" utan bilderna fanns i photo booth. Helt kuligt :)

2010-10-13 // 20:00:10
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: