träna

det går uselt med pluggandet men nu ska jag alldeles strax lägga i en högre växel för nu finns det fan inget annat val. Imorgon kl 9 har vi nämligen onlinetentan. Var och träna med magda ikväll för att få lite mer energi och rensa hjärnan. Spinpump blev det och ja  vad ska jag säga.. Jag är dödslut och kan knappt lyfta armarna, så i pluggsyfte kanske det inte var så smart. Men för min hälsa och träning desto bättre, jag tror faktiskt att jag kan börja älska detta. Det är en otroligt skön känsla efteråt och jag tyckte pump var riktigt kul även fast jag är supersvag och hade svårt att få till tekniken men det kommer väl förhoppningsvis så småningom :)

Jag är verkligen glad att magda gav mig denna gratis månad på inpuls och när den är slut ska jag direkt fixa ett kort på stil.. Så beach 2011, jag kommer vara så redo när det är dags ;) haha.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: