to school for cool

idag har jag inte gjort ett piss så fort jag försökt så har sömnen tagit tag i mig, direkt jag lagt mig ner i soffan har jag somnat. Det är inte alls likt mig, jag kräver extremt lite sömn och sover oftast bara tre, fyra timmar per natt. Men jag har ju väntat på ett bakslag och nu är det kanske här? Har inte tagit mig i säng än eftersom att jag vet att jag måste plugga lite s-hlr innan jag somnar för imorgon har vi en labb på det. Nåja bäst jag tar tag i det nu, men datorn och mysig musik känns mycket mer lockande :p

Har gjort iallafall gjort iordning en planering för pluggandet och det fick mig att inse hur mycket jag har framför mig. De närmaste två veckorna kommer jag måste plugga som ett svin för att klara mig igenom, det är sjukt mycket. I veckan har vi två labbar, ett seminarium och två onlinetentor.. Veckan därpå har vi ett seminaium plus scenarieträning och massor med tentaplugg för 30 november är det dags för salstenta. Universitetet tror nog seriöst att studenter är omänskliga. Jag är lika förvånad varje gång när jag klarat mig igenom en kurs :p



Nu tar jag med mig hlr-boken och beger mig till en renbäddad säng :D
sweet dreams.



just nu.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: