tagga till

En liten update kanske.. Helgen som var eller förresten hela förra veckan befann jag mig i vuollerim. Jobbade onsdag och torsdag och sen var det utgång fredag och lördag. Blev lite av karatefyllor för mig. På fredag for vi till jokkmokk och hotellet efter ett tag ville vakten att jag skulle bege mig därifrån en stund och nyktra till så jag blev tjurig och vägra åka tillbaka istället åkte jag runt och raggade med rickard :). Visade sig nu i efterhand att jag inte var den enda som blev utslängd så det var nog mest en knasig vakt :p

På lördag mådde jag dock inte alls bra. Vid 15 tiden blev jag tvungen att ta tag i mig själv och vid 19 var jag igång igen. For till Simon där resterande var, vi dansade och hade sjutk roligt alltså :D På dansen drack jag bara vatten och det var nog tur det, min räddning skulle jag tro ;P.. Nu taggar vi till inför helgen för då blir det gve med Magda & Lina och några till :). Tror det kommmer bli grymt skoj, jag vet att det kommer bli det :D Idag har jag varit in till stan och inhandlat alkohol med Magda. Råkade bli lite mer saker och nu är jag verkligen på köpstopp, verkligeeeen! Nånå nu ska jag laga mat sen sätta mig ner och försöka bränna lite skivor till ihelgen :)


Justja nya kursen känns bra och jag gillar min nya hårfärg.
good life!
BYE


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: