knas

hela dagen har varit rätt konstig känns det som. Var först och främst vaken till fem på morgon för att plugga ordentligt till onlinetentan, jag kände mig jäkligt redo när jag la mig i sängen och ställde klockan på 9. Tentan skulle vara igång mellan 9-12 sen skulle den vara inlämnad. Därför hade jag förberett mig så att jag hade redan koll på det mesta för att vara säker på att hinna allt. Försov mig och blev väckt 9.30 av att Sofie ringer. Skyndar mig till datorn för att få sätta igång då hon talar om att hon ringer för att berätta att tentan inte blir av då flera inte kunde komma in på fronter. Jag blev less som fan, jag hade allt så klart i skallen nu inte sen utan just precis nu. Jag ringde mamma och skällde på LTU sen bestämde jag mig för att städa, duscha, dona samt börja plugga lite inför scenarieträning på måndag. Då får jag veta via facebook att tentan blir av men att vi får skriva den när vi vill under helgen och lämna in den senast på söndagkväll. Jag behöver press för att ta tag i något som ni kanske vet därför har inte tentan blivit av än för min del. Inte något annat heller för den delen då jag haft en jäkligt jobbig huvudvärk hela dagen och självklart är mina huvudvärkstabletter helt försvunna. Det är väldigt konstigt eftersom jag alltid har dom i medicinskåpet och alltid bara plockar ut en och lämnar kvar asken där den ska vara. Var och fika med Alex kring 14 och tänkte att mat skulle göra susen. Men inte, så när jag kom hem har jag legat och kika lite the hills och försökt sova bort huvudvärken men den är fortfarande kvar. Jag har dessutom en träningsvärk som heter duga. När jag skulle sminka mig idag orkade jag inte hålla upp armarna så jag har fått suttit på huk och stödjat armbågarna mot knäna. Kl 20 trodde jag att det skulle bli idolhäng med magda men nu har jag verken ätit eller fått tag på henne så nu vet jag inte hur det blir... En minst sagt konstig dag känns det som, ingenting har hitills blivit som jaag tänkt mig.

Nu ska jag gå och kirra nå mat så får vi se hur kvällen kommer sluta. (Magda har jag iallafall fått kontakt med i skrivande stund :D)

trevlig helg
, imorgon hoppas jag på en lite mer aktiv dag :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: