gnäll

jag gillar inte och klaga, eller jag gillar helt enkelt inte att läsa när folk ständigt gnäller över hur sjuka dom är. BUUUHUU vad synd det är om er, eller så inte ni är bara löjligt klena :P

Men eftersom jag inte gnäller om det så ofta så ska jag faktiskt plåga er med detta inlägg..
Det känns som att jag håller på att bli sjuk. Igår var jag helt slut efter att jag jobbat. Jag hade ont i kroppen och orkade knappt hålla ögonen öppna. Jag la mig och sov i mammas knä en halvtimme medan dom såg på tv sen åt vi vrålfika innan jag och kim for söderöver. Igår när jag skulle lägga mig kändes mina ögonlock tyngre än bly (det var mycket längesen jag kände så), ögonen var rödsprängda. Idag har det fortsatt, jag är frusen, trött, slut och ser rent utav förjävlig ut. Jag borde plugga men det känns som att det inte är någon idé just nu därför ska jag se lite one tree hill en stund och hoppas att det blir bättre. Jag har inte tid att vara sjuk. Men om jag känner mig själv låter jag mig inte vikas för nå sånt ;D hahaha.


Ikväll blir det födelsefika hos fina Sofie Wallström som fyller 22 år idag, hipphipphurra! :)
vi ses

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: