fail?

Tredje dagen i rad då jag somnat så fort jag slappnat av en aning, vilket resulterar i lite pluggande och som i sin tur leder till att jag måste vara vaken som vanligt in på morgontimmarna för att hinna gå igenom allt.

Imorgon har vi seminarium i operationssjukvård och jag har ännu inte läst igenom allt.. Så varför jag skriver det här istället för att lusläsa boken är en stor jävla gåta! Men jag antar att det känns enklast att bara skjuta upp allt. Jag hoppas jag någon gång failar så in i helvete, då kanske jag lär mig en läxa någon gång. Men eftersom jag i fem terminer av sex (eller egentligen alla de snart 15 åren jag pluggat) har lyckas ta mig igenom allt ändå (fattar faktiskt inte själv hur det gått till?!) så kommer jag nog fortsätta så här de sista halvåret också. Så ni kan väl redan nu börja hålla tummarna för mig på min slutpraktik? Och lite extra imorgon för då får vi reda på hur det gått på den senaste tentan.

SCHHHHEGT
sovgott



 


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: