en liten

idag har varit en stressig dag. Skola till 16.15 sen snabb handlade jag mat på ica eftersom det ekat i kylen ett tag nu. Tog med mig Sofie in till stan som hjälpte mig att hitta träningskläder sen slankt det med ett par stövlar också ;p Kl 18 drog jag på inpuls med magda och tränade kondition i 60 min. På riktigt är jag stolt över mig själv, jag har fan aldrig tränat förutom på skolan, mina promenader och två pass på stil som Sofie bjöd mig på. Men det var riktigt kul och nu har jag en hel månad gratis där, den här gången ska det bli nått utav det här, jag lovar! ;). Efter träningen drog vi och sola sen har vi hängt med Martin och Anna, sett tv och käkat mackor :)

Sen jag kom hem har jag suttit och pratat med Terran i telefon, jag saknar henne och jag längtar till bebisen ska komma ut. Det känns alldeles jätteknasigt att min lilla pärla ska bli mamma snart och jag är lite nervös på riktigt. Jag kommer sitta på nålar när jag får reda på att det är på gång allltså. Men allt kommer gå bra, det vet jag :D



Nu blir det sängen för imorgon blir en låååång dag. Skola hela dagen sen packa, planera, bränna skivor, tagga tilll och försöka lägga upp någon slags budget för helgen. Jag har så lite pengar att jag mår dåligt. Och nu är det snart dags att julhandla, på riktigt jag får det inte att gå ihop?? :(
allt löser sig, alltid!

Godnatt :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: