december

idag var det tentadags igen. Tycker det har varit lite väl mycket tentor på senaste. Vet inte om jag riktigt gillar det här med en kurs  i taget, ibland kan det vara skönt med parallella kurser. Det gick inte allls nå bra men jag är glad ändå för nu är det över och anledningen till att jag faila har mycket att göra med att måndagen bestod av lite plugg då jag istället for och hälsa på Jonas, Therese och deras lilla Leila. Jag blev kär på fem sek, hon var helt underbar. Jag överdriver inte ens, jag tror nämligen aldrig jag har sett en sån gullig bebis :)

Idag var det meningen att jag skulle julpynta. Jag var riktigt taggad när jag kom hem. Sofie kom hit på lite julefika och mys i dryga två timmar och efter det var jag slut som artist. Inte så konstigt kanske då jag inte sov nått inatt. Men nu har jag sovit dryga två timmar här ikväll så sen dess har jag varit pigg. Kanske borde jag slänga mig i säng och stiga upp tidigt för att pynta innan skolan kl 13? Dock inte riktigt min grej tror jag. Får ta det imorgon kväll istället efter träning, solning och surr med magda :)

På torsdag kommer Kent ner och då ska vi hänga på stan, leta julklappar och strosa runt. Jag ska försöka hitta mig nått snyggt till ihelgen och sen hoppas jag vi äter nått gott. Det är inte alllt för ofta man har kvalitétstid med sina syskon nuförtiden så jag har tänkt passa på att njuta. På fredag kommer också Kim ner och då blir det ännu mer julmys :D




nu drar jag vidare.
eeehj

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: