23

satt uppe igårnatt och pluggade inför dagens uppgift på skolan, det gick helt okej och jag tog mig igenom dagen. Dock somna jag först kl 6 och klev upp 7.30 så där vid 17-tiden tänkte jag unna mig en powernap men den blev nog lite väl lång, vakna igen strax innan 22 :p
kanske tar och röjer upp här hemma innan jag intar sängen för imorgon är det dags att sätta sig med böckerna igen och trycka in massa kunskap i skallen..


Jag skulle behöva skriva av mig om massor saker som snurrar runt i skallen just nu, det är en aning virrigt faktiskt. Samtidigt känner jag mig rätt tom på ord. Men på någotvis så lyckas jag och denna person alltid göra det virrigt omkring oss. Varför? Vad är det vi vill få ut egentligen? Jag förstår inte men det känns som att det är oundvikligt.




Natti.

 




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: