frågor

jag borde sova men jag kan inte. Ärligt talat så snurrar många tankar i mitt huvud just nu. Tänk om man alltid skulle kunna säga vad man tycker utan att vara rädd för reaktioner och konsekvenser..

tidsfördriv.
Höger- eller vänsterhänt: vänster
Humör just nu: fundersam
Favoritgodis: ostkrokar
Är det nåt du absolut inte äter: rosépeppar. Förstör all mat!
Kläder just nu: jeans och linne
Musik just nu: B.o.B, Hayley Williams & Eminem - airplanes
Vad sa du senast: vi ses
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: ingen aning, det är nog bra som vi har det nu :)
Sommarplaner: utlandsresa, jobba, festivaler, umgås med underbara vänner och festa :)
Fisk eller badkruka: Blir bara mer och mer badkruka för varje år som går :p
Saft eller alkohol: Beror på tillfälle
Hur många kuddar sover du med: 6
Favoritväder: sommar och sol
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: en god kamrat, bra kläder och nånting att ta sig hem med
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: helt klart en nattmänniska, inga tvivel.
Sparare eller slösare: hm, sparare tror jag.
Bästa film: armageddon
Tror på liv på andra planeter: jo, ensam kan vi väl inte vara..
Kommer du ihåg din första kärlek: jo
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet
Tror du på mirakel: jarå
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja för det mesta.
Ser du på kärleken som ett misstag: haha näe.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 - 3
Bio eller promenad: promenad. Är inte alls så mycket för film faktiskt.
Är du kittlig: inte så farligt
Snarkar du? haha ja, har hört rykten om det
Stjärntecken? tvilling
Rädd för insekter? ja vissa.
Äckligaste insekten: Trollsländor är vidriga!
Största svaghet: tror ofta att folk vill mig illa
Det här är jag bra på: lyssna och förlåta
Bästa bok? oj minns inte, så längesen jag läste en bok. Anne Franks dagbok har jag för mig var bra 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Läsa tankar
Vad vill du jobba som? sjuksköterska hoppas jag
Chips, morötter eller godis? chips
Pizza eller hamburgare? hamburgare, har inte ätit pizza på flera år
Skriver du dagbok? nej, bloggen får räcka.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? piercingar får räcka som det är. Tatuera mig vill jag däremot.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) haha för det mesta stökigt
Gungar du på stolen? nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? vore coolt
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster
Är du rädd för blod? nej
Saltar du på maten? joo
Gillar du att sjunga? jo tyvärr :p
Anser du att du är stark? haha verkligen inte. Inte fysiskt iaf
Brukar du sola? Ja, solbränna är fint när det inte går till överdrift
Vad gör du om du får hicka? sväljer tre gånger och hoppas på att det går över
Röker du? nej
Snusar du? ibland på fyllan
Använder du knark? nej
Kaffe, te eller inget? te
Har du en besatthet? datorn kanske? haha.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: