söndagar.

jag hatar söndagar. Även fast det är den skönaste dagen i veckan då man absolut inte behöver göra nånting, så den ger mig ångest och får mig känna tristress. Det är precis som att man inte får göra nånting eller att alla är så inställda på att bara ligga och samla energi inför kommande vecka eller efter helgens alla bravader. Hursom så känner jag mig idag fånge i söndagens sega timmar.. Hjälp mig! Vi hittar på nå, ring mig nuuuuuu eller kom hit!!


Helgen har annars varit bra. Var i Vuollerim på fredag. Det blev grillat hemma hos patric och sen vidare på dansen en sväng. Tapppade bort pengar, stoppade bråk och blev positivt överraskad vilka trevliga människor det finns :)

Igår var det däremot sjukt seg. Var upp en sväng och kolla backracet innan jag begav mig tillbaka till Lulestad. Väl hemma blev det mys med goda vänner. Frossade i chips, dipp, öl och cola en hel kväll. Idag känner jag mig tjock, men det vare lätt värt! :D

Nu ska jag faktiskt städa och handla. Kylen är tom och väskan måste packas upp. Hade gärnat tagit mig en promenad men jag vet inte riktigt vars jag ska gå. Älskar att ha en färdig gårunda men än har jag inte funnit den här på porrön.. Dags att ta tag i det där kanske :)




på återseende ♥




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: